Brand New Live lanceert evenemententak

Het nieuwe label zal naast de focus op evenementen nieuwe formules ontwikkelen.

Het entertainmentmarketingbureau Brand New Live zet een zelfstandig event-label in de markt: Brand New Live Events. Het eventbureau met nieuwe mensen en een nieuwe werkwijze wil inspelen op de groeiende vraag naar bedrijfsevenementen.

Evenementen en formules
Brand New Live Events gaat zich enerzijds toeleggen op het creëren, produceren en meetbaar maken van diverse soorten evenementen zoals B2B-events, launchevents, persevents, personeelsfeesten, awardshows en publieksevenementen. Daarnaast zal Brand New Live Events eigen event-formules in de markt zetten die worden ontwikkeld in samenwerking met partners.

Chris Havinga, director/owner Brand New Live: ‘Wij hebben de afgelopen jaren voor onze vaste bureauklanten honderden evenementen ontworpen en geproduceerd. Door de toenemende vraag van nieuwe opdrachtgevers naar de event-expertise hebben we besloten om Events als zelfstandig label in de markt te positioneren.’

Marc Hofstede, director/owner Brand New Live: ‘Door ruim 25 jaar ervaring die wij hebben in het organiseren en produceren van events weten wij voor iedere vraag een passende oplossing te bedenken en te produceren. Tevens trekken wij specialisten aan uit het werkveld en investeren wij in technologische innovaties om event-beleving nog beter meetbaar te maken.’

Nieuwe manager
Een van de nieuwe gezichten binnen Brand New Live Events is Jamel van Laarhoven. Hij is aangetrokken als manager van het nieuwe label. De afgelopen tien jaar werkte Van Laarhoven bij gespecialiseerde eventbureaus, waar hij eindverantwoordelijk was voor events en beurzen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie