Binnen twee uur in huis Consumenten verwachten een steeds snellere bezorging van online bestelde artikelen. Door de handen ineen te slaan met Thuisbezorgd.nl kan Blokker ervoor zorgen dat haar klanten hun bestelling binnen twee uur in huis hebben. Thuisbezorgd.nl is vooral bekend van het bezorgen van maaltijden, maar biedt sinds enige tijd ook dagelijkse boodschappen aan.
Het Blokker convenience assortiment op het gebied van koken, tafelen en huishouden vormt een logische aanvulling daarop. Klanten kunnen in eerste instantie ongeveer vijfhonderd Blokker artikelen via de Thuisbezorgd.nl app bestellen. Het artikel wordt vervolgens rechtstreeks uit het magazijn van een lokale Blokker winkel gehaald en door een bezorger van Thuisbezorgd.nl bij de klant afgeleverd.
Stofzuigerzak
Aanvankelijk betreft het een proef in de binnenstad van Rotterdam. Daarvoor zijn vijf winkels van Blokker aangesloten op het platform van Thuisbezorgd.nl. 'Middels deze samenwerking verwachten wij een hele nieuwe groep klanten aan te spreken; een groep die niet een dag wil of kan wachten op hun pakket. Dat kan een lunchbox voor de eerste schooldag zijn of een stofzuigerzak die op is als het net niet uitkomt’, aldus Jeanine Holscher, CEO van Blokker. ‘
‘Na het aansluiten van aansprekende supermarktformules zoals Albert Heijn, SPAR en PLUS hopen we dat de pilot met Blokker ons inzichten geeft in de manier waarop consumenten de non-food categorie ervaren als toevoeging op ons brede aanbod,” zegt Gijs Weterings, Country Director van Thuisbezorgd.nl.'
De proef loopt tenminste tot het einde van het jaar. Bij succes zal de proef worden uitgebreid naar meer locaties.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!