Premium

BIC begint zoektocht naar de ideale wereldreis

In de campagne ‘Spots’ kunnen fans hun ideale wereldreis uitstippelen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ter promotie van een nieuwe limited edition BIC-aanstekerlijn bedacht marketingbureau  een crowdsourcing-campagne.

Nederlandse en Belgische fans kunnen online hun droomreis invullen en wanneer de ingevulde reis het meeste lijkt op de ‘ideale wereldreis’, ontvangt de winnaar een reischeque ter waarde van 3.000 euro.

Met de campagne wil BIC de strategie van vorig jaar doorzetten, waarbij de BIC-fans intensiever betrokken worden.

‘De BIC-aansteker is misschien wel de meest gestolen gadget ter wereld.’, aldus Robert van Meer, partner van C2B. ‘Daarmee is de aansteker een erg reislustig item, in de broekzak van miljoenen reizigers. Voor ons was dat aanleiding om BIC-bezitters te vragen naar de leukste plekjes voor een wereldreis.’

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie