Pon, onder meer importeur van personenauto's en fietsenfabrikant, heeft op 23 juni een pop-up experience store van zo'n 80 m2 geopend aan de Lange Viestraat in Utrecht. Pons zegt het winkelend publiek 'op een vernieuwende en interactieve manier' in aanraking te willen laten komen met verschillende merken uit het Pon-portfolio.
Elke maand wordt in de belevingswinkel van Pon een ander merk of thema in de spotlight gezet. Deze week start automerk Škoda samen met fietsenmerk Cervélo met diverse activiteiten omtrent de Tour de France. Daarna volgen onder meer de Audi Q2, Seat Ateca, Volkswagen en de nieuwe E-bike van Gazelle.
The Brand Store, dat de winkel voor Pon realiseerde, zegt in een toelichting: 'In de Pon pop-up store kan de bezoeker de producten op een unieke manier ervaren en wordt er een beperkte selectie merchandise verkocht. Uiteraard is hier ook alle merk- en productinformatie te verkrijgen. Om de merkbeleving compleet te maken, wordt er via projecties op de muren een interactieve omgeving gecreëerd.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!