Amsterdam Marketing & Inholland werken samen

Studenten moeten zo het ‘product van Metropool Amsterdam’ leren kennen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Stichting Amsterdam Marketing, de citymarketingorganisatie van Amsterdam en de Toeristisch Management opleiding (HTRO) van Hogeschool Inholland gaan een samenwerkingsverband aan.

Het samenwerkingsverband richt zich op het opleiden van ‘toeristische professionals’ voor Metropool Amsterdam. Door kennis en ervaring van beide partijen te bundelen, moeten geselecteerde studenten van de opleiding inzicht verkrijgen in ‘het product van Metropool Amsterdam’ en de aspecten die betrekking hebben op de marketing van deze bestemming.

Studenten volgen zowel bij Inholland als op locatie aanvullende colleges die verzorgd worden door medewerkers van beide organisaties. Naast de theoretische component is er aandacht voor elementen uit de praktijk. Studenten zullen hun stage en afstudeeronderzoek bij Amsterdam Marketing of een van haar partners uitvoeren.

Verder maken de studenten gedurende dit specialisatietraject kennis met verschillende stakeholders en zullen zij Amsterdam Marketing vertegenwoordigen in zowel de front dienstverlening als bij evenementen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie