Supermarktketen Albert Heijn organiseert een inhaak-actie. Consumenten die in de weken van 11 tot en met 24 juni bepaalde actieproducten kopen bij Albert Heijn, leveren hiermee een bijdrage aan stichting het Wereld Kanker Onderzoek Fonds. Albert Heijn en acht fabrikanten hebben voor deze actie de krachten gebundeld. Ieder doneren zij 2,5 procent van de opbrengsten aan de stichting, in totaal 5 procent. Consumenten worden over de actie geïnformeerd via de AllerHande, de AH Bonus, www.ah.nl en communicatie in de winkel.
In het kader van de KankerPreventieWeek bieden diverse fitnesscentra in Nederland daarnaast gratis het Body Vive- groepsprogramma aan voor actieve 40 tot 65 jarigen. De bon met drie gratis lessen, aangeboden door Les Mills, is vanaf 1 juni via de website van het Wereld Kanker Onderzoek Fonds : www.wcrf.nl te downloaden. Tevens organiseert het WCRF op zaterdag 16 juni van 10 tot 12 uur in samenwerking met fitness speciaalzaak Helisports een informatieochtend om mensen te helpen de eerste stap te zetten naar een actiever leven.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!