Vandaag 16.30 uur live: Adformatie Connects Business over loyalty

Mirella Kleijnen (CX-professor), Samuel van Deth (Oracle) en Miranda Smit (Praxis) over de ingrediënten van een merk-engagement-strategie.

Lang stond de loyaliteit van klanten centraal bij merkstrategieën, onder meer door het belonen van koopgedrag of door het gemak in de klantervaring te vergroten. Tegenwoordig is er vaak meer nodig, want de relatie tussen consumenten en brands is veel persoonlijker geworden. Succesvolle merken hebben een engagementstrategie die leidt tot merktrouw, groei en persoonlijk ambassadeurschap van klanten.

In deze Adformatie Connects Business gaan we dieper in op de ingrediënten van een goede strategie voor dit merk-engagement. Grote merken delen hun succesverhalen, maar ook wat niet werkt.

We praten er woensdag 9 maart om 16:30 uur over in Adformatie Connects Businnes Live met:

  • Mirella Kleijnen – Professor Customer Experience Management aan de  School of Business and Economics van de VU.
  • Samuel van Deth – director CX-strategy Oracle
  • Miranda Smit – marketing-director Praxis

Als customer-experience-professor heeft Mirella Kleijnen veel onderzoek gedaan naar  engagement van klanten.  Ze promoveerde aan de School of Business and Economics, Universiteit Maastricht. Haar proefschrift richtte zich op consumentenevaluaties van mobiele service-innovaties. Haar werk is gepubliceerd in verschillende academische tijdschriften, Ze deelt haar belangrijkste inzichten. 

Samuel van Deth van Oracle is een datagedreven marketingstrateeg. Als Director CX Strategy bij Oracle stuurt hij de go-to-market-strategie voor de marketingtechnologieportfolio aan. Hij gaat in op stap-voor-stap-aanpak waarmee merken engagementstrategie opbouwen. 

Miranda Smits is marketing-director van Praxis. Met in totaal 193 winkels en 4.300 werknemers is Praxis een grote speler in de doe-het-zelfmarkt. Ze vertelt over de zogeheten kanalenstrategie van Praxis en het nieuwe loyaliteitsprogramma PraxisPlus dat in de 2,5 jaar tijd dat het bestaat 2,3 mensen aan zich heeft weten te binden.

De presentatie is in handen van Susanne van Nierop, content-director van Adformatie.  

Kijk hieronder op 9 maart om 16:30 naar de livestream van Adformatie Connects Business

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie