(Adfo Live) Het verhaal achter Tony’s Chocolonely

Eva Gouwens over het geheim van slimme mediacreatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met 13 jaar ervaring in FMCG startte Eva Gouwens 3 jaar geleden bij Tony&;s Chocolonely als verkoper. Sinds 1 januari 2015 is ze eindverantwoordelijk voor Tony&;s in Nederland.  

Eva vertelt op Adfo Live het verhaal achter Tony Chocolonely&;s. Het bedrijf dat zich goed in de markt wist te zetten door een slimme mediacreatie.

Kom ook naar Adfo Live, 15 en 16 september

Met ruim 100 verschillende sessies in twee dagen komen op Adfo Live alle onderwerpen voorbij die het werk van de marcomprof sterk gaan beïnvloeden, vandaag en morgen. Social pr, customer journey, digital engagement, marketingtechnology…

Meer weten over ? Ga naar de site en .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie