Advertising werkt net als gras – je ziet het niet groeien, maar iedere week moet je je gazon maaien. Hoe werkt advertising dan precies? In zijn nieuwe boek The anatomy of humbug komt Paul Feldwick tot maar liefst 6 manieren. En misschien zijn er meer. Hij vertelt erover op Adfo Live.
‘Het geheim van advertising is dat het helemaal niet zo moeilijk is om advertenties te bedenken. Als je je aan een paar regels houdt en genoeg geld besteedt, krijg je een advertentie die goed genoeg is. Toch doen we er moeilijk en mysterieus over, omdat we slim willen lijken.’
Eerder plaatsten we dit interview met Feldwick.
Kom ook naar Adfo Live, 15 en 16 september
Met ruim 100 verschillende sessies in twee dagen komen op Adfo Live alle onderwerpen voorbij die het werk van de marcomprof sterk gaan beïnvloeden, vandaag en morgen. Social pr, customer journey, digital engagement, marketingtechnology… Meer weten over Adfo Live? Ga naar de site en schrijf je in.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!