Aantal inzenders voor De Beste Social Awards verdubbeld

De categorieën Beste Campagne en Beste Inhaker zijn het meest populair, met respectievelijk 47 en 64 inzendingen.

In het totaal hebben negentig organisaties of personenen posts en campagnes ingestuurd voor ruim 150 merken.

De organisatie stelt vast dat er dit jaar er ook een grotere verscheidenheid aan content is ingezonden. Naast de ‘reguliere’ video&;s en berichten op Facebook en Twitter, zijn er onder andere Snapchat- en Whatsapp-campagnes, 360 graden-video’s en Periscope & Instagram cases ingestuurd.

Grote social media & onlinebureaus als Boomerang Create, Social Embassy, Brandfighters en diverse reclamebureaus hebben voor verschillende merken posts en/of campagnes ingezonden. Diverse winnaars van vorig jaar, zoals Coolblue, KLM, ABN Amro e.v.a., zijn wederom goed vertegenwoordigd.

De nominaties worden op 9 mei bekend gemaakt. Het publiek kan vervolgens tot 1 juni stemmen op zijn favoriete berichten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie