Overslaan en naar de inhoud gaan

Willem Bartelings (Team5pm): 'Merken selecteren influencers te veel op buikgevoel'

Team5pm lanceert een nieuwe propositie die de influencer marketing-wereld nieuw leven moet inblazen.
Willem Bartelings
Willem Bartelings
Willem Bartelings
Willem Bartelings

YouTubebureau Team5pm lanceert een nieuwe data-gedreven influencer marketingservice genaamd Influencer Intelligence. Volgens het bureau bestaat er in de wereld van influencer marketing een aantal 'fundamentele weeffouten', zo zouden dubbele belangen een rol spelen in de selectie van influencers en is de daadwerkelijke impact op het merk bij de inzet van influencers niet altijd even duidelijk. Door campagnes te baseren op data insights over de doelgroep en markt, hoopt Team5pm de influencer marketingbranche 'nieuw leven' in te blazen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in