Overslaan en naar de inhoud gaan

ME Research Group behoort tot de snelst groeiende bedrijven van 2022

De FD Gazellen Award is ook dit jaar uitgereikt aan Markteffect en DirectResearch, samen onderdeel van de ME Research Group.
Partner
Markteffect

Markteffect is een full-service onderzoeksbureau waar de klant wordt gezien en benaderd als een goede vriend. Voor ieder onderzoek is Markteffect dé expert die oplossingsgericht, ondernemend, innovatief en servicegericht te werk gaat. Volgens Markteffect is elk onderzoek uniek, waardoor er uitgebreid mee wordt gedacht met elk vraagstuk. In het onderzoeksproces wordt het doel van de opdrachtgever centraal gesteld. Zo helpt Markteffect snel, gericht en relevant met het zetten van de volgende stap. Markteffect, onderdeel van de ME Research Group, is in 2023 voor de tiende keer uitgeroepen tot FD Gazelle!

Markteffect & DirectResearch FD Gazelle 2022
Markteffect & DirectResearch FD Gazelle 2022

De FD Gazellen Award is ook dit jaar uitgereikt aan Markteffect en DirectResearch, samen onderdeel van de ME Research Group. Dit is de 9e keer dat zij deze prijs in ontvangst hebben mogen nemen. Directeuren Hesam Fahimi en Boj Nefkens geven hun reactie.

De FD Gazellen Awards zijn ook dit jaar weer uitgereikt door het Financieel Dagblad aan Nederlandse bedrijven die tussen 2019 en 2021 een omzetgroei van tenminste 20% hebben bewerkstelligd.

Na 9 keer tot de FD Gazellen te behoren, zou je wellicht denken dat het op een gegeven moment heel gewoon wordt. Niets is minder waar als je het aan Hesam Fahimi (mede-oprichter en directeur ME Research Group) vraagt: “Ik denk oprecht dat we nu nog trotser mogen zijn dat we weer bij deze selecte groep bedrijven horen. Het absolute bedrag dat je moet groeien om aan de voorwaarde van de FD Gazellen te voldoen, wordt steeds groter. Het besef begint dan ook steeds meer te komen dat het heel bijzonder is dat we al 15 jaar zo’n sterke stabiele groei doormaken en daar mogen we met z’n allen heel trots op zijn.”

Boj Nefkens (CCO ME Research Group) vult aan: “Het blijft een cliché, maar deze constante groei is alleen mogelijk door de tomeloze inzet van onze teams. Al onze ruim 100 specialisten uit Amsterdam en Eindhoven halen alles uit de kast om klanten te helpen met de juiste inzichten en adviezen. Dat betaald zich uit in een fundamentele basis voor langdurige samenwerkingen en op die manier hopen we ook in de toekomst door te kunnen blijven groeien.”

De ME Research Group
De ME Research Group bestaat uit de twee zelfstandige marktonderzoeksbureaus Markteffect en DirectResearch. Deze bureaus hebben hetzelfde DNA en streven hetzelfde doel na, maar het mooie aan twee bureaus binnen één groep is dat ieder haar eigen specialiteiten heeft. “We vullen elkaar aan”, voegt Fahimi toe.

De fysieke uitreiking waar ook de gouden, zilveren en bronzen FD Gazellen Awards uitgereikt worden, zal op dinsdag 22 november in Theater Amsterdam plaatsvinden.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Markteffect

Markteffect is een full-service onderzoeksbureau waar de klant wordt gezien en benaderd als een goede vriend. Voor ieder onderzoek is Markteffect dé expert die oplossingsgericht, ondernemend, innovatief en servicegericht te werk gaat. Volgens Markteffect is elk onderzoek uniek, waardoor er uitgebreid mee wordt gedacht met elk vraagstuk. In het onderzoeksproces wordt het doel van de opdrachtgever centraal gesteld. Zo helpt Markteffect snel, gericht en relevant met het zetten van de volgende stap. Markteffect, onderdeel van de ME Research Group, is in 2023 voor de tiende keer uitgeroepen tot FD Gazelle!

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in