Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw onderzoek naar DE&I van start

De resultaten moeten nog vóór de zomer bekend worden.
reframe
Stichting Reframe is initiator van het onderzoek.
reframe
Stichting Reframe is initiator van het onderzoek.

Stichting Reframe is een nieuw grootschalig onderzoek naar diversiteit, gelijkheid en inclusie (DE&I) binnen de Nederlandse marketing- en reclameindustrie gestart.

Het onderzoek, dat drie weken duurt, heeft als doel om inzicht te verkrijgen in de mate waarin diversiteit en inclusie een rol speelt in zowel personeelsbeleid als de ontwikkeling van campagnes binnen de genoemde sector.

De komende weken verzamelt Reframe inzichten van adverteerders, reclamebureaus, onderzoeksbureaus en mediabedrijven. Voor het bereiken van een brede groep respondenten werkt Reframe samen met VIA, BvA, ADCN, Dutch Digital Design, DDMA, Audify, Data & Insight Network en Raw.

related partner content for mobile comes here

Belang neem toe

Ahmed Ait Moha, bestuurslid van Reframe: 'Gegeven de huidige internationale ontwikkelingen en discussies over het belang van DE&I is de relevantie van het onderzoek toegenomen. Het stelt ons in staat om niet alleen de huidige status van diversiteit en inclusie in de marketingsector vast te stellen, maar ook om zicht te krijgen in de inspanningen die momenteel worden gepleegd en de effectiviteit daarvan.'

Ook onderzoeksbureau Verian is nauw betrokken bij het onderzoek. De begeleidende campagne is ontwikkeld door Dawn en LamaLama. Reframe verwacht de onderzoeksresultaten vóór de zomer te kunnen delen. Deelnemen aan het onderzoek kan hier. 

Reframe zet zich in om diversiteit en inclusie te versnellen binnen de marketing- en reclameindnustrie. Het bestuur bestaat uit Ahmed Ait Moha, Anna Maria Vujinovic, Dinesh Sonak, Nicole van der Brugh, Xaviera van Es en Baba Touré.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in