Overslaan en naar de inhoud gaan

Ziggo Zakelijk kiest voor LVB Networks

Het bureau ontwikkelt een contentmarketingstrategie en content om de zakelijke diensten van Ziggo bij ondernemers onder de aandacht te…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Fullservice contentmarketingbureau LVB Networks verwelkomt Ziggo Zakelijk als nieuwe klant. Het bureau ontwikkelt een contentmarketingstrategie en content om de zakelijke diensten van Ziggo bij ondernemers onder de aandacht te brengen.

related partner content for mobile comes here

Na een succesvolle pilot in het kader van het werkt LVB Networks nu in de volle breedte voor Ziggo Zakelijk. Aart Lensink, creatief directeur bij LVB Networks: ‘Ziggo Zakelijk biedt ijzersterke proposities voor ondernemers. Zeker in een competitieve markt als de telecom is contentmarketing de sleutel om effectief en structureel in het vizier van de zakelijke doelgroep te komen en te blijven.’

Ondernemer centraal
De kern van de strategie bestaat volgens LVB Networks uit inspirerende contentformats waarmee Ziggo Zakelijk haar klanten een kijkje in de wereld van ondernemers geeft. Lensink: ‘Een van de formats is bijvoorbeeld de videoserie "Uitblinkers in Zaken", waarin de kijker succesvolle ondernemers volgt in het dagelijkse plezier van het ondernemen. Kijkers kunnen meedenken over alle grote of kleine beslissingen die de ondernemer moet nemen. Een kijkje in de keuken dus.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in