Overslaan en naar de inhoud gaan

Qmusic naar Alfred

Er was een pitch tussen vier bureaus in Nederland en België.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Alfred is inmiddels al aan de slag met een volledig geïntegreerde reclamecampagne die naast above the line ook bestaat uit digitaal en below the line.

related partner content for mobile comes here

Marketingdirecteur van Qmusic Heino Maitimu: &;Alle deelnemende bureaus boden tijdens de pitch kwalitatief hoogwaardig werk aan. Alfred bleek door een combinatie van scherp strategisch inzicht en creatief opvallend werk de beste partij. Hun gepresenteerde richting laat zien hoe Qmusic door aanstekelijke positiviteit luisteraars, volgers en kijkers prikkelt intenser te genieten van de kleine geluksmomenten. Naast de inhoudelijke fit is er een goede chemie tussen de teams van Alfred en Qmusic. Een mooie basis voor impactvol werk. Ik kijk uit naar een nauwe samenwerking waarin we de aangescherpte merkstrategie naar een hoger niveau tillen.&;

Managing partner bij Alfred Eddy Salfischberger: &;Qmusic vroeg om een 360 gradenbenadering met speciale aandacht voor digitaal werk. Voor ons een uitgelezen kans om onze propositie ‘Grote ideeën voor een groot publiek’ te bewijzen met een campagne die verder gaat dan tv alleen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in