Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de nieuwe directie van Publicis One in Nederland

De benoemingen zijn het gevolg van een nieuwe koers van het internationale reclamenetwerk.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Publicis Groupe kondigde in december al aan dat het internationaal met Publicis One te willen beginnen. Die stap maakt onderdeel uit van een grotere koerswijziging waarbij de holding zijn disciplines onderverdeeld in vier hubs. In de kleinere landen - waar Nederland/de Benelux onder valt - wordt Publicis gemanaged onder Publicis One. De communicatieonderneming is actief in alle vier de hubs.

Nederlands management
werd bekend dat Johan Parmentier is benoemd tot regionale chief executive officer voor de Benelux. De Belg gaat de directie van Publicis One vormen samen met Cornelie Weller, ceo van mediabureau Starcom, Dirk van den Bosch, managing Director DigitasLBi en Astrid Furlan, cfo van DigitasLBi.

related partner content for mobile comes here

Dit nieuwe management is inmiddels begonnen, zo bevestigt Henjo Guitjens, ceo van MSLGroup Nederland, onderdeel van Publicis, die de woordvoering doet.

Onder Publicis One Benelux gaan de reclamebureaus vallen, zoals Publicis, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, KOEN, Compasso en Found. Die werden eerder al samengebracht in Amstelveen. Ook DigitasLBi en de mediabureaumerken Zenith en Starcom gaan onder Publicis One vallen.

Volgens Guitjens worden met de managers van de verschillende labels momenteel nog gesprekken gevoerd. 
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in