Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland vs. België: wederom ‘Creative Battle' tijdens Cannes Lions

​ADCN en De Persgroep Nederland houden samen met hun Belgische collega’s Creative Belgium en De Persgroep Advertising een tweede…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Tijdens de Creative Battle wordt het beste creatieve werk uit Nederland en België gepresenteerd en besproken door een jury en kiest het publiek de winnaar per categorie. ADCN co-voorzitter David Snellenberg (Dawn) leidt het Nederlandse juryteam.

related partner content for mobile comes here

Willem-Albert Bol, Manager Marketing Advertising: ‘Media, Marketing en Communicatie gaan hand in hand met creativiteit. Creatie maakt of breekt namelijk elk contact. Het belang van creatie en creativiteit bij onze media is essentieel. We willen dan ook creatieven een podium geven tijdens Cannes Lions om hun talent te tonen en de waarde van creativiteit te laten zien.’

Dinesh Sonak, Managing Director ADCN: ‘Met de Creative Battle willen we het beste werk van Cannes Lions vanuit de Lage Landen bespreken onder het genot van een hapje en drankje. We hopen dat het event leidt tot nieuwe creatieve ideeën en tot nieuwe vriendschappen met onze zuiderburen.’

De Creative Battle – Nederland vs. België vindt plaats in Le Tube in Cannes op woensdag 22 juni van 14.30 tot 17.00 uur. De locatie is op 2 minuten lopen van van La Croisette, het Palais en de Oranjeborrel. Direct na de Creative Battle, vanaf 16.00u, is er in Le Tube een borrel voor het Nederlandse en Belgische publiek. Aanmelden voor het event kan via .

 

Creative Battle Nederland vs. België

Cannes Lions 2016

Woensdag 22 juni 14.30 tot 17.00 uur

Le Tube

10 Rue Florian

Cannes

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in