Overslaan en naar de inhoud gaan

Nivea Sun laat zien hoe kinderen naar de zon kijken

Creative content agency Yune ontwikkelde de social video 'Liefe zon'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

&;Nivea Sun staat voor zorgeloos genieten en Yune kwam met het idee om dat tot uiting te brengen in een video waarin kinderen een brief aan de zon schrijven&;, zegt Nikki Seelen, Digital Manager Beiersdorf Nederland.

related partner content for mobile comes here

&;We willen met deze film aan ouders laten zien dat kinderen op een hele mooie, maar ook naïeve manier naar de zon kijken. De boodschap is dat als wij - ouders én Nivea Sun - zorgen dat ze goed beschermd zijn, dat onze kinderen gewoon ongestoord kunnen genieten van de zon en alle leuke dingen die daarbij horen&;, licht Creative Director bij Yune Rogier Cornelisse toe.

De video is via Facebook ingezet als onderdeel van een bewustwordingscampagne om het belang van goed insmeren bij ouders onder de aandacht te brengen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 
Credits
Creatie: Rogier Cornelisse
Regie en animaties: David de Winter
D.O.P.: Gabor Deak
Editor: Michael Horvers
Geluid: Earforce
Productie: Denise Slot
Account: Pablo van den Berg
Opdrachtgever: Beiersdorf Nederland - NIVEA Sun
Verantwoordelijk bij klant: Nikki Seelen & Tim Maas

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in