Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne Profile Car & Tyreservice rond bredere positionering

De titel van de campagne is 'Profile maakt beter onderhoud betaalbaar'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Profile is niet meer de bandenspecialist van weleer, maar een landelijke keten van auto-onderhoudsbedrijven die de kwaliteit en garanties van merkgarages combineert met de servicegerichtheid van vakgarages &;om de hoek&; en de scherpe prijs van fastfitters. Canday creative agency ontwikkelde de integrale campagne van strategie tot en met realisatie.

related partner content for mobile comes here

Paul van den Acker (hoofd Formule, Marketing en Online bij Profile): &;Profile staat aan het begin van een nieuw tijdperk. We gaan de acht Pro’s van Profile - ons samenhangende en onderscheidende pakket van klantvoordelen in onderhoud - stevig neerzetten.&;

Deze brede onderhoudspropositie is dan ook de kern geworden van de nieuwe campagne die vandaag gelanceerd is, &;Profile maakt beter onderhoud betaalbaar&;. In de campagne, die onder andere via tv-commercials en radiospots gevoerd wordt, staan echte, en dus herkenbare, vragen en problemen van consumenten centraal. &;Zo denken we veel hoger te gaan scoren op relevantie en sympathie, wat de ontvankelijkheid voor de boodschap van Profile vervolgens groter moet maken&;, licht Barry de Waal (Concept Copy bij Canday) toe.


Credits
Bureau: Canday
Creatieve directie: Martijn Rijken
Account director: Natascha van den Ende
RTV producer: Hennie Bouwe
Concept & art: Martijn Rijken
Concept & copy: Barry de Waal
Project management: Robbert Oidtmann
Design: Gijs Zegers
Copy: Rutger Rijken
Social media: Willem Nikkelen
Klant: Profile
Hoofd Formule, Marketing en Online: Paul van den Acker
Marketing Communicatie Manager: Jorrit Wolters
Productie TVC: Lukkien
Producent: Suzanne Muijs
Regisseur: Peet Gelderblom
Mediabureau: PHD Netherland

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in