Overslaan en naar de inhoud gaan

Jean-Paul Schaddé van Dooren aan de slag bij T-Mobile

Hij is aangesteld als marketing manager voor de prepaidmarkt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Jean-Paul Schaddé van Dooren start per 1 juni als marketing manager voor de prepaidmarkt bij T-Mobile.

related partner content for mobile comes here

Schaddé van Dooren stopte vorig jaar bij FloraHolland als marketing manager om een sabbatical te nemen. Die gebruikte hij onder meer om samen met Roger Bloem een blog op te zetten over lifestyle, hotspots in Amsterdam (en Rotterdam & NYC), lifestyle en travel: .

Schaddé van Dooren: &;Ik blijf actief voor Cityguys, maar zocht naar een omgeving om weer volledig in het marketinghart van een grote organisatie te zitten.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in