Overslaan en naar de inhoud gaan

Paul van Kuilenburg gaat van Etcetera naar Alfred

Op woensdag 1 juni start hij als international strategy planner bij Alfred en MullenLowe Alfred.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Alfred meldt in een bericht dat Van Kuilenburg (33) een grote rol gaat spelen in Unilever’s Family Goodness team. Het team is vanuit Amsterdam verantwoordelijk voor de wereldwijde campagne van merken als Blue Band, Rama, Primavera en Flora. Momenteel is de campagne al live in meer dan 12 landen in Europa en Latijns-Amerika. Andere landen en continenten volgen later.

related partner content for mobile comes here

Naast de internationale accounts via MullenLowe Alfred gaat Van Kuilenburg ook op een aantal lokale Alfred accounts de strategierol vervullen.

Van Kuilenburg heeft voor zijn afstuderen onderzoek gedaan naar merkkoppeling in humoristische reclame. Zijn artikel &;"That was funny, but what was the brand again?": Humorous television commercials and brand linkage&; is eerder gepubliceerd in het International Journey of Advertising.

Paul heeft zijn ervaring als merkstrateeg de afgelopen 7 jaar opgedaan bij Etcetera.

International business director bij MullenLowe Alfred, Sanne Tolsma, zegt over de komst van Van Kuilenburg: &;Paul houdt duidelijk van reclame en deelt daarmee het DNA van ons bureau. Dat in combinatie met zijn ambitie, persoonlijkheid en enthousiasme maakt dat wij ontzettend uitkijken hem als onderdeel van het team te verwelkomen.&;


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in