Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de eerste commercial van T-Mobile rond het thema ‘Live Forward’

T-Mobile nam onlangs afscheid van Ali B.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

T-Mobile kondigde eind mei aan. Vandaag begint de nieuwe brandingcampagne onder de naam ‘Live Forward’, waarin aangehaakt wordt op de digitale levensstijl van de moderne consument. Het is volgens T-Mobile een oproep om vooral op ontdekkingstocht te gaan in de nieuwe digitale wereld. De campagne zal zowel op internet als TV en outdoor te zien zijn. Creatie is in handen van Etcetera. 

T-Mobile nam onlangs na vijf jaar 


related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.




Credits
Opdrachtgever: T-Mobile
Contactpersonen: Marco Kind, Randy van Essen, Rindert de Lange, Martijn Jaartsveld
Bureau: Etcetera & Red Urban
Creatie: Raymond van Schaik, Massimo van der Plas, Marius Lichtendahl, Marvin The
Business Director: Danny van de Wetering
Campaign Producers: Marieke Prette, Daniel Vinig, Remko Esser, Marc Elbers
Strategie: Bas Vroonland, Frank Huiberts
Productie mij: Czar
Regisseur: Michael Sewandono
Producer: Frank Coenen en Sophie Hendriks
Edit: Manu van Hove
Online en grading: Ambassadors
Muziek: Massive Music
Geluidsnabewerking: Kees Kroot Soundcircus
Fotografie: Martin Dijkstra

In Adformatie meer over de nieuwe koers van T-Mobile

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in