Overslaan en naar de inhoud gaan

Gedane Zaken: Propaganda, Fabrique, Meijer & Walters

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen week goede zaken?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Propaganda ontwikkelt voor Bliyoo een corporate campagne en diverse actiematige campagnes gedurende het jaar. Bliyoo is het ‘all you can read’ concept van Bruna; onbeperkt digitaal lezen van boeken en tijdschriften voor een vast bedrag per maand.

related partner content for mobile comes here


Ontwerpbureau Fabrique gaat werken voor the National Gallery in Engeland. Na een pitch koos het Londense museum voor Fabrique voor de herpositionering van het merk en de ontwikkeling van nieuwe digitale middelen. Met werken van Turner, Da Vinci, Rembrandt en Van Gogh is the National Gallery een van de meest vooraanstaande kunstmusea ter wereld.


Rackspace, de managed cloud company, selecteerde Meijer & Walters na een korte bureauoriëntatie. Rackspace wil de naamsbekendheid en merkvoorkeur in de Benelux en Scandinavië vergroten. De eerste uitingen zijn vanaf deze maand zichtbaar.


Haarsalon Salon B brengt de PR-activiteiten onder bij Blyde Amsterdam. Bij Salon B werken haarstylisten als zelfstandig ondernemer. Het bedrijf heeft inmiddels acht locaties door heel Nederland. PR-bureau Blyde is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de PR-strategie van het merk.


Gaastra heeft Shopping Minds in de arm genomen om na de introductie van de nieuwe webshop de conversie te verhogen. Shopping Minds heeft een Data Driven Conversion Platform (DDCP) ontwikkeld waarmee het oriëntatie- en aankoopgedrag van de bezoekers en klanten op de webshop realtime kan worden beïnvloed. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in