Overslaan en naar de inhoud gaan

De oudjes van Tegenwoordig gamen vanwege 24GB

Dat doen ze in een Multi Mobile Adventure.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In opvolging van de nieuwste Tele2 commercial ‘De Ouderen van Tegenwoordig’ lanceert de telecomprovider vandaag ‘De Ouderen van Tegenwoordig in een Multi Mobile Adventure’. Een interactief avontuur welke je alleen kan spelen met meerdere tablets en telefoons, gecreëerd door CODE D’AZUR in samenwerking met De Jeugd van Tegenwoordig.

related partner content for mobile comes here

Aanleiding is dat Tele2-klanten de mogelijkheid biedt om met ongewoon grote databundels (tot 24GB) eindeloos te kunnen streamen.

Dat is wat De Ouderen van Tegenwoordig, tevens de karakters in deze ervaring, doen terwijl ze door verschillende werelden navigeren. Aan de spelers de taak om ze niet tegen de randen van het scherm te laten botsen en de devices in de juiste volgorde te leggen.

De werelden in de game zijn samen met De Jeugd van Tegenwoordig tot stand gekomen. Zo rijden de oudere alter-egos van Faberyayo, Willy Wartaal en Vjèze Fur op de nek van een giraf door de ruimte, rennen ze door een menselijk lichaam achtervolgd door een kunstgebit en kruipen ze door een wereld gemaakt van kaas en bitterballen terwijl ze klodders mayonaise schieten. Ook de muziek en geluidseffecten werden geproduceerd door De Jeugd van Tegenwoordig.

Om het te spelen gaan gebruikers naar om de ervaring te starten. Daar krijgen ze een unieke link om vrienden aan te kunnen sluiten. Door middel van  webbased-technologie worden alle telefoons aan elkaar verbonden waarna de Multi Mobile Adventure synchroon van scherm naar scherm gespeeld kan worden.

Credits

Creatie: CODE D’AZUR, De Jeugd van Tegenwoordig, Elza Jo

Strategie: CODE D’AZUR

Technische realisatie: CODE D’AZUR

Muziek: De Jeugd van Tegenwoordig

Klant: Tele2

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in