Overslaan en naar de inhoud gaan

Champagnemarketing: Dom Pérignon Experience

Topchampagne Dom Pérignon en Restaurant Taiko (Conservatorium Hotel) zetten met haute cuisine in op belevenismarketing.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Wat zij kunnen verwachten? Van Coevorden: ‘Een unieke selectie van Bento Box gerechten. Deze gerechten worden begeleid met de verschillende champagnes van Dom Pérignon.’ Dit is de eerste keer dat men in Nederland aan deze tafel kan aanschuiven. Eerder werden soortgelijke Dom Pérignon belevenissen gecreëerd in Hong Kong, Hamburg en Auckland.

Een uitgebreid interview over de marketing van champagne met

Bob Bron, managing director van Moët Hennessy Nederland, leest u in Tijdschrift voor Marketing (verschijnt 12 juli).

(verschijnt 12 juli).

(verschijnt 12 juli).

 

Naast de ‘experience’, wordt Dom Pérignon een maand lang per glas geschonken. Moët Hennesey: ‘Dat is een unieke ervaring; de iconische champagne wordt in Nederland normaal gesproken alleen per fles geschonken.’

De managing director van Moët Hennessy Nederland, Bob Bron, zegt blij te zijn met de samenwerking. ‘In overleg met Executive Chef Schilo van Coevorden hebben wij een prachtig menu samengesteld waarbij Dom Pérignon vintage 2004 – 2006, Dom Pérignon Rose vintage 2004 en de Dom Pérignon P2 1998 volledig tot hun recht komen. Dom Pérignon is immers een grootse wijn, die zich uitstekend laat combineren met hoogwaardige ingrediënten.’

De Dom Pérignon Chef’s Table is vanaf 20 juni 2016 te boeken via TockTix. De tafel is beschikbaar voor 6 personen per avond. Prijs: €280,- per persoon voor een all-inclusive 3 gangen diner met Dom Pérignon bij iedere gang.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in