Xsaga, Stetz en De Belevenis winnen Gouden Giraffe


De jaarlijkse awards voor evenementen zijn uitgereikt in de categorieën Effectief, Creatief, MVO en Event Personality.
In de categorie Effectief won Xsaga in opdracht van Hermitage Amsterdam met de Opening van Hermitage Amsterdam de Gouden Giraffe. De opening van Hermitage Amsterdam werd landelijk op televisie uitgezonden en door miljoenen mensen over de hele wereld bekeken. Koningin Beatrix, Prins Willem-Alexander, Prinses Maxima en president Medvedev van Rusland waren aanwezig tijdens dit evenement. “Een pracht van een evenement dat door een slim communicatieplan niet alleen een oorverdovende wereldwijde mediacoverage genereerde, maar tevens de bezoekersprognoses van het museum deed verpulveren,” aldus organisator van de prijzen High Profile.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet Amsterdamse bureau Stetz dat de onthulling van de naamgeving van Maasvlakte 2 in opdracht van Havenbedrijf Rotterdam NV organiseerde, won een Gouden Giraffe in de categorie Creatief. De naamgeving van Maasvlakte 2, waar Hare Majesteit op rubberen laarzen in een enorme bak water, volgend op een spectaculaire show in een duistere box met 8 projectieschermen, de namen van de nieuwe havens van Maasvlakte 2 onthulde. High Profile: “Een evenement met een groot verrassingseffect waar men goed ‘out of the box’ heeft kunnen en durven denken.”
In de vernieuwde categorie MVO won Stichting de Belevenis met het evenement De Belevenis. De Belevenis, een evenement voor mensen met een zwaar verstandelijke beperking en voor mensen met zware dementie. Dit evenement is geïntroduceerd om voor deze doelgroep een uitgaansgelegenheid te creëren, voor deze doelgroep zijn er namelijk weinig mogelijkheden om een dagje uit te gaan. Een schitterend vormgegeven evenement en als concept zeer innovatief, aldus High Profile.
De Event Personality Award, uitgereikt door Paul de Leeuw, ging dit jaar naar Arjan van Dijk. Van Dijk zit veertig jaar in het vak. (High Profile)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid