Overslaan en naar de inhoud gaan

Xsaga, Stetz en De Belevenis winnen Gouden Giraffe

Xsaga, Stetzen en De Belevenis kwamen als winnaars uit de bus bij de uitreiking van de Gouden Giraffe 2010 op 10 maart jl. in Amsterdam RAI.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jaarlijkse awards voor evenementen zijn uitgereikt in de categorieën Effectief, Creatief, MVO en Event Personality.

related partner content for mobile comes here

In de categorie Effectief won Xsaga in opdracht van Hermitage Amsterdam met de Opening van Hermitage Amsterdam de Gouden Giraffe. De opening van Hermitage Amsterdam werd landelijk op televisie uitgezonden en door miljoenen mensen over de hele wereld bekeken. Koningin Beatrix, Prins Willem-Alexander, Prinses Maxima en president Medvedev van Rusland waren aanwezig tijdens dit evenement. “Een pracht van een evenement dat door een slim communicatieplan niet alleen een oorverdovende wereldwijde mediacoverage genereerde, maar tevens de bezoekersprognoses van het museum deed verpulveren,” aldus organisator van de prijzen High Profile.

Het Amsterdamse bureau Stetz dat de onthulling van de naamgeving van Maasvlakte 2 in opdracht van Havenbedrijf Rotterdam NV organiseerde, won een Gouden Giraffe in de categorie Creatief. De naamgeving van Maasvlakte 2, waar Hare Majesteit op rubberen laarzen in een enorme bak water, volgend op een spectaculaire show in een duistere box met 8 projectieschermen, de namen van de nieuwe havens van Maasvlakte 2 onthulde. High Profile: “Een evenement met een groot verrassingseffect waar men goed ‘out of the box’ heeft kunnen en durven denken.”

In de vernieuwde categorie MVO won Stichting de Belevenis met het evenement De Belevenis. De Belevenis, een evenement voor mensen met een zwaar verstandelijke beperking en voor mensen met zware dementie. Dit evenement is geïntroduceerd om voor deze doelgroep een uitgaansgelegenheid te creëren, voor deze doelgroep zijn er namelijk weinig mogelijkheden om een dagje uit te gaan. Een schitterend vormgegeven evenement en als concept zeer innovatief, aldus High Profile.

De Event Personality Award, uitgereikt door Paul de Leeuw, ging dit jaar naar Arjan van Dijk. Van Dijk zit veertig jaar in het vak. (High Profile)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in