Overslaan en naar de inhoud gaan

C1000-actie met Nickelodeon

C1000 is in samenwerking met tv-zender Nickelodeon een spaaractie begonnen rond dominostenen: Domino Mania.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Klanten van C1000 krijgen tot en met zaterdag 3 april bij iedere tien euro aan boodschappen een gratis dominosteen, zo meldt . Op de stenen staan afbeeldingen van figuren die bekend zijn van programma’s die worden uitgezonden door Nickelodeon.

related partner content for mobile comes here

In totaal kan de klant 36 verschillende stenen sparen. Tussen de dominostenen zitten ook 2000 zogenoemde gouden dominostenen, die goed zijn voor een prijs. Daarnaast krijgen klanten iedere week bij aankoop van een aantal actieproducten een artikel wat bruikbaar is voor het verzamelen van de dominostenen.

Op een speciale staat informatie over spelletjes die met de stenen kunnen worden uitgevoerd. Ook zijn er games op te vinden.

Bron: Distrifood.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in