Overslaan en naar de inhoud gaan

Xite en H&M starten campagne #xitezoektvj

De muziekzender gaat in H&M-winkels op zoek naar presenteertalent om verslag te doen van het festivalseizoen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om &;instore audities&; in tien H&M stores in Nederland. H&M en Xite zijn een partnership aangegaan voor het gehele festivalseizoen.

related partner content for mobile comes here

Petra Jansen, marketingmanager van H&M Nederland: &;We waren op zoek naar een concept dat H&M en de Divided-collectie versterkt en de interactie aangaat met jongeren. Met de #-campagne realiseren we enorm veel engagement met de jongeren en koppelen we H&M op een vernieuwende en authentieke wijze aan het festivalseizoen.&;

Yolan Post, internationale marketing & salesdirector van Xite: &;Met video booths vermomd als H&M pashokjes is er een unieke mogelijkheid gecreëerd om al shoppend auditie te doen voor een droombaan: VJ worden bij Xite.&;

Op 13 maart 2014 begon Xite de zoektocht naar een nieuwe VJ middels openbare audities via Instagram. Bijna duizend auditiefilmpjes werden ingezonden. Salma Chafouk Idrissi (foto) won en werd de nieuwe presentatrice. De actie van dit jaar loopt nog tot en met volgende week.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in