Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital road movie markeert nieuwe merkpositionering XS4ALL

In een 360 graden introductiecampagne door N=5 laat XS4ALL de wereld achter onze internetverbinding zien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

XS4ALL, internetprovider van het eerste uur, positioneert zichzelf vanaf nu uitdrukkelijk als leverancier van &;First Class Internet&;: Internet van de hoogste kwaliteit. Met deze nieuwe merkpositionering en compleet nieuwe huisstijl, zegt XS4ALL terug te keren naar zijn roots: het bieden van betrouwbaar internet van de hoogste kwaliteit voor iedereen.

related partner content for mobile comes here

Het reclamebureau van XS4ALL, N=5, beschrijft de &;360 graden introductiecampagne&; als volgt: XS4ALL laat de wereld achter onze internetverbinding zien, door een belangrijke e-mail uit te printen en deze persoonlijk af te leveren, door de weg van het internet te volgen. Deze route is te volgen in de digital road movie ‘The Attachment’, waar wordt stilgestaan bij wie de mensen zijn die deze route dag en nacht beschermen en aan wat voor gevaren de e-mail allemaal wordt blootgesteld.&;

De documentaire is op een online platform te zien, waar de wereld achter internet verder ontdekt kan worden met &;verdiepende content&;. Elementen uit de documentaire zijn ook terug te zien in alle andere media die zijn ingezet voor de First Class Internet campagne, waaronder tv, radio, online, DM en print.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Opdrachtgever: XS4ALL
Bureau: N=5
Creatie: Thijs Bontje, Daniel te Lindert, Olaf van der Geld
Creatieve directie: Lukas van de Ven, Zwier Veldhoen
RTV: Guy van der Hoop
Account: Leonie van der Mark, Yoeri Kastelein
Strategie: Marc Oosterhout, Joris Gruiters, Silvia van Hooft
Traffic: Machteld Krul
Design: Chris van der Werff
Online producer: Jasper Baartmans, Michiel de Vos, Tisha Hoppenbrouwers
Productiemaatschappij: Akula
Regisseur: Victor Vroegindeweij (Hazazah)
DOP: Nanko Goeting
Producer: Arjan van Engen, Bing Gall
Editor: Govert Janse
Animatie: Sander Brouwer                               
Post: ProductieDe Grot
Geluid: M-OST
Fotografie: Ron Gessel
Online productie: Harm Wimmenhove, Tine Leeuwerink (Fabrique), Qban
Huisstijl: Stijn van de Ven, Sylvia Uitdenbogaard (DieTwee)
Verantwoordelijk bij klant: Marieke Willemsen, Claudia Ammerlaan, Anouk van Dijk, Dennis van Steijn                                                         

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in