Overslaan en naar de inhoud gaan

Wonderflow wint Martech Start-up Award 2016

Wonderflow, een bedrijf dat insights uit klantenreviews haalt, wint Martech Start-up Award 2016. 
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Wonderflow, een bedrijf dat insights uit klantenreviews haalt, wint Martech Start-up Award 2016. 

related partner content for mobile comes here

Andere genomineerden voor de prijs waren Braingineers, een bureau voor neuromarketing insights, en Communication Analytics, een analytics adviesbureau.

De Martech Start-up Award is een prijs voor bedrijven die software maken voor marketing, commerce, crm, social, customer services en/of analytics. De prijs werd voor het eerst in 2015 uitgereikt.

Jury

De jury bestond uit venture capitalist Niels van Aalten, Willem Sijthoff en Sander van den Blonk (Crux).

Het jurycommentaar:

‘Wonderflow is gespecialiseerd in de analyse van ervaringen en meningen over merken, producten en diensten op sociale media, in nagenoeg elke taal. Ze doen dat in een unieke mix van geautomatiseerde analyse en menselijke kwaliteitchecks wat resulteert in een zeer hoge betrouwbaarheid van de geleverde inzichten.

‘Het bedrijf heeft in korte tijd een indrukwekkende klantenlijst opgebouwd en aangetoond dat hun oplossing doet wat het belooft en van grote waarde is. Hiermee hebben zij een goede basis gelegd voor een structurele verankering van hun oplossing bij product innovatie en customer experience management, zowel in business-to-business als business-to-consumer.

‘Ten opzichte van de andere inzendingen heeft de jury deze aspecten met name gewogen en gewaardeerd, en daarom aan Wonderflow de MarTech Startup Award 2016 gegund.’

Mediaruimte

De winnaar ontvangt 25.000 euro aan mediaruimte bij Adfo Groep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in