Donald Duck met tv-commercial rond wooncollectie


De campagne omvat naast tv ook online, OOH en print en geeft invulling aan de onlangs geïntroduceerde collectie ‘Donald Duck Wonen’. Centraal in de campagne staat een vrolijk gezin waarin Donald Duck een belangrijke rol speelt. Want naast de kinderen blijkt papa stiekem ook dol te zijn op het vrolijke weekblad. Terwijl het gezin opstaat, passeren allerlei producten uit de Duckstadshop de revue.
De wooncollectie van Donald Duck is een internationale primeur. De makers van het weekblad hebben deze ontwikkeld met het design van Donald Duck striptekenaars.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDonald Duck Wonen
Verantwoordelijk bij Donald Duck Weekblad: Joan Lommen & Marjolijn Hoffmans
Verantwoordelijk bij NOISE: Marcel Wortel & Vincent Rump
Verantwoordelijke bij Branded Shorts: Omar Perineau
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid