Overslaan en naar de inhoud gaan

Bioscoopketen Vue (voorheen: JT) lanceert merkcampagne met Jim Bakkum

Reclamebureau Noise ontwikkelde de actie I love Vue
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Nu alle voormalig JT Bioscopen getransformeerd zijn naar Vue, is de bioscoopketen gestart met de merkcampagne, I love Vue.

related partner content for mobile comes here

JT werd vorig jaar overgenomen door de Engelse bioscoopketen Vue International. Met 21 theaters is het de tweede bioscoopketen in Nederland, na Pathé. Inmiddels hebben alle theaters een make-over gekregen. De volgende stap is de naamsbekendheid vergroten.

Uitspraak

Ron Sterk, directeur Vue: ‘We hebben goed gekeken naar onze bezoeker. Waarom gaan zij naar de bioscoop? Wat beweegt hen? Je ziet bij bioscoopbezoekers altijd sterke emoties en die hebben we verwerkt in de campagne. Het is een campagne die heel dicht bij ons merk staat en waar de bezoeker zich in zal herkennen. Mooi meegenomen is dat bij het uitspreken van I Love Vue direct duidelijk gemaakt wordt hoe je Vue uitspreekt.’

In de merkcampagne zie je zes personages die de verschillende type bezoekers van Vue representeren. De bioscoopketen werkt samen met Entertainment One, de distributeur van de film ‘Onze Jongens’, en daarom speelt ook de hoofdrolspeler uit deze film, Jim Bakkum, een rol in de Vue campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in