Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie wordt het Merk van Het Jaar 2007?

Op 7 november maakt de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI) de winnaar van de 'FNLI Award voor het Merk van het Jaar'van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 7 november maakt de de winnaar van de 'FNLI Award voor het Merk van het Jaar'van 2007 bekend. Deze prijs wordt toegekend aan het merk 'met de grootste merkkracht in de levensmiddelensector'.

related partner content for mobile comes here

Het is de eerste keer dat deze award wordt uitgereikt.
De award is in het leven geroepen door de FNLI in samenwerking met EFMI Business School en onderzoeksbureau GfK Panel Services Benelux 'om de waardering van de Nederlandse supermarktklant direct tot uitdrukking te brengen'.

Aan de toekenning van de award ligt een consumentenonderzoek door EFMI Business School en GfK Panel Services Benelux ten grondslag. De merken zijn beoordeeld op hun kwaliteit, innovativiteit en expressiviteit.

De 'FNLI Award Merk van het Jaar' wordt uitgereikt aan het merk dat absoluut de hoogste score voor gemeten merkkracht behaalt. Er worden ook awards aan de merken met de hoogste scores in zeven verschillende productcategorieën toegekend. De twee runners-up zullen een eervolle vermelding krijgen.

De winnaars worden bekend gemaakt tijdens de openbare jaarbijeenkomst van de FNLI op woensdagmiddag 7 november a.s. in De Fabrique in Maarsen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in