Overslaan en naar de inhoud gaan

Wal-mart meest waardevolle retailmerk VS

Brand consultancy Interbrand heeft onderzoek gedaan naar de Top 50 retailmerken in de Verenigde Staten. Bovenaan staat Wal-mart.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wal-mart is het meest waardevolle merk in de Interbrand ‘Most Valuable U.S. Retail Brands 2008’ ranglijst, gevolgd door Best Buy op nummer twee en The Home Depot op plaats drie. Opvallend is volgens Interbrand dat er hoge posities zijn voor de niet-traditionele online retailers, zoals Dell Company op nummer zes, op nummer elf en op de veertiende positie.

related partner content for mobile comes here

Slechts zes van de 50 retailers uit de ranglijst beschikken niet over online kanalen. Amazon, dat 50 miljoen bezoekers per maand aantrekt, biedt gebruikersspecifieke services voor online aankooptransacties, die geheel op maat voor iedere bezoeker worden gemaakt. Specialisatie maakt het voor retailers mogelijk om een sterke emotionele band met consumenten op te bouwen en bevordert zo langdurige klantrelaties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in