Wakker Dier tussen kiloknaller-commercials op tv
‘Als mensen na een kiloknaller-commercial onze tv-spot zien met het dierenleed achter de wegwerpprijs, dan zullen ze zich toch achter de oren krabben,’ hoopt een woordvoerder van Wakker Dier.
Wakker Dier start a.s. zaterdag met een vijftal tv-spots via Socutera. Deze zijn een voorproefje van een grote tv-campagne tegen de kiloknaller in augustus.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe campagne tegen de kiloknaller lijkt aan te slaan bij het publiek. Jarenlang nam het aantal kiloknallers – vlees goedkoper dan kattenvoer – toe. Maar na de start van de kiloknallercampagne in 2010 is het aanbod kiloknallers gekelderd met 34 procent; het aanbod diervriendelijke aanbiedingen steeg met 73 procent; de verkoop van biologisch vlees nam in een jaar met 32 procent toe, volgens Wakker Dier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid