Overslaan en naar de inhoud gaan

Wakker Dier tussen kiloknaller-commercials op tv

Stichting Wakker Dier, bekend om haar radiospots, laat zaterdag voor het eerst het dierenleed achter de kiloknaller zien op tv: dé plek…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Als mensen na een kiloknaller-commercial onze tv-spot zien met het dierenleed achter de wegwerpprijs, dan zullen ze zich toch achter de oren krabben,’ hoopt een woordvoerder van Wakker Dier.

related partner content for mobile comes here

Wakker Dier start a.s. zaterdag met een vijftal tv-spots via Socutera. Deze zijn een voorproefje van een grote tv-campagne tegen de kiloknaller in augustus.

De campagne tegen de kiloknaller lijkt aan te slaan bij het publiek. Jarenlang nam het aantal kiloknallers – vlees goedkoper dan kattenvoer – toe. Maar na de start van de kiloknallercampagne in 2010 is het aanbod kiloknallers gekelderd met 34 procent; het aanbod diervriendelijke aanbiedingen steeg met 73 procent; de verkoop van biologisch vlees nam in een jaar met 32 procent toe, volgens Wakker Dier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in