VW Communicatie ontwikkelt visuele identiteit voor Heineken Innovation Challenge 2016
Heineken International B.V. heeft VW Communicatie gevraagd om een visuele identiteit te ontwikkelen voor de Heineken Innovation Challenge 2016. VW Communicatie heeft, samen met haar creatieve business partner ‘Merktuig’, een concept ontwikkeld waarin de kracht van het ‘samen creëren’ centraal staat: ‘Great ideas are born when people stick together’.
VW_Heineken.jpg
Dit concept is gevisualiseerd door een wereld opgebouwd uit post-its. 'Hét ultieme hulpmiddel voor creatieve ideeën.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVW Communicatie/Merktuig hebben het concept door vertaald naar een 30”stop-motion film, een webplatform en een promotie toolkit.
Over de Heineken Innovation Challenge
De jaarlijkse Heineken Innovation Challenge is een krachtige manier om onder alle Heineken medewerkers het ontstaan van nieuwe ideeën wereldwijd te stimuleren en te activeren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid