Overslaan en naar de inhoud gaan

VW Communicatie ontwikkelt visuele identiteit voor Heineken Innovation Challenge 2016

Heineken International B.V. heeft VW Communicatie gevraagd om een visuele identiteit te ontwikkelen voor de Heineken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heineken International B.V. heeft VW Communicatie gevraagd om een visuele identiteit te ontwikkelen voor de Heineken Innovation Challenge 2016. VW Communicatie heeft, samen met haar creatieve business partner ‘Merktuig’, een concept ontwikkeld waarin de kracht van het ‘samen creëren’ centraal staat: ‘Great ideas are born when people stick together’.

related partner content for mobile comes here

Dit concept is gevisualiseerd door een wereld opgebouwd uit post-its. &;Hét ultieme hulpmiddel voor creatieve ideeën.&;

VW Communicatie/Merktuig hebben het concept door vertaald naar een 30”stop-motion film, een webplatform en een promotie toolkit.

Over de Heineken Innovation Challenge
De jaarlijkse Heineken Innovation Challenge is een krachtige manier om onder alle Heineken medewerkers het ontstaan van nieuwe ideeën wereldwijd te stimuleren en te activeren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in