VVD wil nu wel reclame PO
De VVD wil een sterke publieke omroep, op twee netten, maar met reclame. Ook het voetbal mag terug naar de NOS. Eerder liet de VVD weten…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit het gisteren gepresenteerde conceptverkiezingsprogramma. In het programma staat: ‘Ook in een divers medialandschap blijft een sterke publieke omroep nodig. Voor de programma’s die commerciële omroepen niet aanbieden maar waar wel behoefte aan is, zoals levensbeschouwelijke programma’s, educatie en cultuur. Maar vooral vanwege al die programma’s die voor gedeelde ervaringen zorgen, die de gespreksstof leveren voor bij de koffieautomaat: nieuws, actualiteiten, nationale evenementen en sport.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zo’n publieke omroep kan volgens de VVD met één net minder. De publieke omroep hoeft niet reclamevrij te zijn: ook reclame hoort bij de gedeelde ervaring.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Medialog.blogspot.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid