Verzekeringscommunity bedenkt nieuwe motorverzekering


Frank Smeets deed mee aan een actie op Onderling.nl, waarin verzekeraar FBTO het publiek uitdaagde om tot een nieuw verzekeringsproduct of -dienst op het gebied van mobiliteit te komen. De jury nomineerde vijf ideeën. Met 70 publieksstemmen vóór kwam het idee van Smeets als beste uit de bus.
Motorverzekering: aan én uit
‘Ik bezit zelf een motor als hobby en misschien maximaal 20 dagen per jaar, terwijl ik voor 365 dagen betaal. Zo ben ik op het idee gekomen van het aan- en uitzetten van de motorverzekering,’ vertelt Frank Smeets. ‘Ik denk dat er bij collega-motorrijders veel behoefte is aan zo’n verzekering.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Cocreatie van verzekeringsproducten
FBTO introduceerde in 2011 het platform Onderling.nl om beter zicht te krijgen op hoe consumenten denken en wat hen bezig houdt als het gaat om verzekeren. Inmiddels reageren ruim 2.100 consumenten op casussen en beslissen over het uitkeren van een schade of andere verbeteringen. Beslist de community dat uitkering gewenst is, dan voert FBTO het advies door. Sinds de oprichting van het platform in april 2011 zijn 134 zaken behandeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid