Overslaan en naar de inhoud gaan

Verzekeringscommunity bedenkt nieuwe motorverzekering

Leden van cocreatieplatform Onderling.nl van FBTO hebben het idee voor een flexibele motorverzekering, ‘Motorverzekering Aan en Uit!’,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Frank Smeets deed mee aan een , waarin verzekeraar FBTO het publiek uitdaagde om tot een nieuw verzekeringsproduct of -dienst op het gebied van mobiliteit te komen. De jury nomineerde vijf ideeën. Met 70 publieksstemmen vóór kwam het idee van Smeets als beste uit de bus.

related partner content for mobile comes here

Motorverzekering: aan én uit
‘Ik bezit zelf een motor als hobby en misschien maximaal 20 dagen per jaar, terwijl ik voor 365 dagen betaal. Zo ben ik op het idee gekomen van het aan- en uitzetten van de motorverzekering,’ vertelt Frank Smeets. ‘Ik denk dat er bij collega-motorrijders veel behoefte is aan zo’n verzekering.’

Cocreatie van verzekeringsproducten
FBTO introduceerde in 2011 het platform om beter zicht te krijgen op hoe consumenten denken en wat hen bezig houdt als het gaat om verzekeren. Inmiddels reageren ruim 2.100 consumenten op casussen en beslissen over het uitkeren van een schade of andere verbeteringen. Beslist de community dat uitkering gewenst is, dan voert FBTO het advies door. Sinds de oprichting van het platform in april 2011 zijn 134 zaken behandeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in