Overslaan en naar de inhoud gaan

Time Inc. sluit zich aan bij Flipboard

Online content aggregator Flipboard heeft een grote internationale uitgever binnengesleept. Vorige week heeft Flipboard een deal getekend…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Online content aggregator heeft een grote internationale uitgever binnengesleept. Vorige week heeft Flipboard een deal getekend met uitgever Time Inc., waardoor de content van bekende titels zoals People magazine en InStyle binnenkort geheel te lezen zijn in Flipboard.

related partner content for mobile comes here

Volgens Time is dit een aantrekkelijk platform voor hen om een jonger en mobieler publiek te kunnen bereiken. Tevens verwacht het bedrijf dat door de samenwerking met Flipboard hun advertising inkomsten ook zullen verbeteren. Flipboard is naast Time Inc. ook met andere uitgevers bezig met ontwikkelen van een betaalmuur in de Flipboard app. Momenteel heeft Flipboard 90 miljoen gebruikers.
“Their audience has grown exponentially, so they actually have scale. It’s really attractive to know we can reach a new, younger audience.”, aldus Fran Hauser (president of digital van Time Inc.).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in