Overslaan en naar de inhoud gaan

GreyPossible achter viral Dentidrill

De Dentidrill, ‘de eerste professionele tandartsboor voor thuisgebruik’, blijkt een door GreyPossible Amsterdam gemaakte viral voor het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De infomercial waarin de wordt aangeprezen, zorgde online voor de nodige ophef. Het filmpje werd op YouTube ruim 160.000 keer bekeken. Ook de Inspectie voor de Gezondheidszorg was er druk mee.

related partner content for mobile comes here

De viral had tot doel op een opvallende manier duidelijk te maken dat er sinds kort een nieuwe keuze is voor de consument als het gaat om het betalen van tandartskosten. Steeds meer mensen zijn onverzekerd omdat zij de verzekeringspremie van een aanvullende tandartsverzekering niet kunnen of willen betalen.

Thijs de Boer, ECD GreyPossible: ‘Maar het helemaal zelf doen (zelf je gaatjes vullen) is natuurlijk geen optie. biedt een nieuwe optie die wel echt is: een combinatie van een persoonlijk budget opbouwen en een goedkope calamiteitenverzekering. Daarmee dicht het nieuwe merk het gat tussen überhaupt verzekerd zijn of geheel onverzekerd zijn.’

Credits:
Productie infomercial: Electric Zoo
Regie: Frits Taberima
Website: Yes2web
Geluid: Earforce
Verantwoordelijk bij klant: Marco Dees, Bart Mulder, Claudia de Graaff

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in