
Het peer to peer-platform voor autoverhuur gaf volgens de jury de beste pitch tijdens de Challengerday.
Oscar Kneppers reikte namens de jury de prijs uit.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBSnappcar is een peer to peer-platform waarop autobezitters en mensen die een auto willen huren bij elkaar worden gebracht. 'Nederland telt meer dan 8 miljoen auto's die meer dan 23 uur per dag stilstaan, daar willen wij iets aan doen', vertelde David Demper, lid van het founding team van het bedrijf, met veel verve tijdens zijn pitch.
Snappcar is in 2011 opgericht door Victor van Tol (39) en Pascal Ontijd (33) uit verwondering over het feit waarom auto's ongebruikt stilstaan. In korte tijde hebben de ondernemers hun autodeelgemeenschap uitgebouwd tot 5.000 mensen die hun auto verhuren en 30.000 gebruikers die auto's huren.
[Bron: Sprout]
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee