Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever nieuwe partner ADCN

De Art Directors Club Nederland maakt vandaag bekend dat Unilever Nederland zich voor een periode van twee jaar (2011/2012) als partner aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever wordt partner van de ADCN omdat het gelooft in de bijdrage van creativiteit aan het succes van zijn merken in de markt, zo schrijft de ADCN in een persbericht.
Creativiteit heeft daarbij niet alleen betrekking op marketingcommunicatie, maar is de sleutel tot een breed spectrum aan uitdagingen in de business.

related partner content for mobile comes here

Peter ter Kulve, ceo Unilever Benelux: 'Met aansprekende en award-winnende campagnes voor Calvé Pindakaas, Cup-a-Soup, Andrélon en Axe zijn wij op marketinggebied natuurlijk al jaren een inspiratiebron voor creatieven en zijn wij ons er terdege van bewust dat het de creativiteit is, die het verschil maakt. Maar creativiteit is niet alleen binnen de marketingorganisatie noodzakelijk, maar in de volle breedte van ons bedrijf. In de huidige uitdagende markt die zich kenmerkt door snel groeiende digitalisering, bestaat het risico dat je binnen de bestaande modellen en oplossingen blijft denken. Relevante creativiteit kan je dan als organisatie naar een volgend niveau brengen.'

Aad Kuijper, voorzitter van de ADCN: 'Het is voor veel bedrijven een absolute uitdaging om op een succesvolle, effectieve en onderscheidende manier om te gaan met de snel veranderende samenleving. Veel bureaus hebben geen tijd, geld en ruimte meer om jong talent op te leiden. In dat licht is het fantastisch dat een grote adverteerder als Unilever het belang daarvan ziet en in de ontwikkeling van creativiteit wil investeren. Wij zullen dan onze bijdrage leveren om de medewerkers van Unilever te ondersteunen bij de ontwikkeling van iets ongrijpbaars als creativiteit.'

Met hoeveel geld Unilever de ADCN steunt is niet bekend gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in