Overslaan en naar de inhoud gaan

San ABC shortlists bekend

De drie shortlists van de ABC Accenten van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (San) 2010 zijn bekend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Genomineerd voor Adverteerder van het Jaar zijn Bavaria, Lay’s en LOI. Voor Bureau van het Jaar: Achtung, Alfred en Selmore. En voor de Consistent Accent: Axe, Calvé en Interpolis.

related partner content for mobile comes here

Van de genomineerde adverteerders/merken wonnen slechts twee eerder een San hoofdprijs. Dat zijn Unilever Bestfoods (Adverteerder van het Jaar 2001) en Interpolis (2004). Bavaria viel op met de stunt rond het WK Voetbal (Dutchy Dress) Lay’s gooide hoge ogen met de ‘Maak de Smaakcampagne’. In de campagne van LOI staat het thema ‘Nederland wordt steeds slimmer’ centraal.

Geen van de drie genomineerde bureaus won eerder het Bureau van het Jaar . Ook is geen van de drie onderdeel van een netwerk.

De uitreiking is op 26 mei.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in