San ABC shortlists bekend


Genomineerd voor Adverteerder van het Jaar zijn Bavaria, Lay’s en LOI. Voor Bureau van het Jaar: Achtung, Alfred en Selmore. En voor de Consistent Accent: Axe, Calvé en Interpolis.
Van de genomineerde adverteerders/merken wonnen slechts twee eerder een San hoofdprijs. Dat zijn Unilever Bestfoods (Adverteerder van het Jaar 2001) en Interpolis (2004). Bavaria viel op met de stunt rond het WK Voetbal (Dutchy Dress) Lay’s gooide hoge ogen met de ‘Maak de Smaakcampagne’. In de campagne van LOI staat het thema ‘Nederland wordt steeds slimmer’ centraal.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGeen van de drie genomineerde bureaus won eerder het Bureau van het Jaar Accent. Ook is geen van de drie onderdeel van een netwerk.
De uitreiking is op 26 mei.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid