Overslaan en naar de inhoud gaan

Boskamp leidt filmtitel Preview

Filmmagazine Preview is vanaf 12 mei vernieuwd. De titel heeft een nieuwe uitgever, Boomerang Publishing, een nieuw uiterlijk en een nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Boskamp: 'Op 1 april begon ik bij Boomerang Publishing als algemeen hoofdredacteur en drie weken later werd ik gevraagd om Preview onder mijn hoede te nemen. Een beter begin van mijn nieuwe functie had ik me niet kunnen wensen. Zelfs als ze me hadden gevraagd of ik het er in de avonduren en weekends bij had willen doen, had ik "ja" gezegd. Ik ben altijd met film bezig. Van jongs af aan had de magie van film me in zijn greep. En als je dan Preview mag gaan maken, een magazine dat al jaren bestaat, waar je als filmbezoeker heel blij van wordt en dat ook nog eens gratis is, dan is dat een geschenk."

related partner content for mobile comes here

Boskamp zegt dat er inhoudelijk het een en ander gaat veranderen. ‘Natuurlijk zullen de filmbesprekingen de meeste pagina’s bestrijken. Anders heb je geen Preview. Maar om ervoor te zorgen dat het magazine mee naar huis wordt genomen in plaats van na vluchtig te zijn bekeken in een prullenbak in de foyers verdwijnt, hebben we een aantal rubrieken bedacht, die ervoor zorgen dat je de Preview wilt bewaren.’

Daarnaast wordt Preview met ingang van mei ook buiten de bioscopen gedistribueerd in een oplage van 75.000 exemplaren op 1000 Boomerang locaties. Preview gaat vaker verschijnen en wordt daarmee actueler: 10 keer per jaar, waarvan dit jaar nog 8 keer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in