Willem als warme broodjes over de toonbank
De Willem waarmee Pabo campagne voert, blijkt geliefd. Al meer dan achtduizend personen hebben de oranje vibrator aangevraagd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het erotiekverzendhuis brengt het oranje hebbedingetje onder de aandacht met een advertentie in Spits en een, eerlijk gezegd erg grappige radiocommercial op Slam FM die loopt tot en met morgen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ook RTL4 heeft ruimte ingeruimd voor het item bij Koffie Tijd. Dit uurtje zal in het teken staan van alles rondom Koninginnedag. In de rubriek gadgets besteden ze dit keer aandacht aan de Willem,
Voor diegene die het morgen niet kan zien: via rtlgemist.nl is de uitzending altijd terug te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid