Overslaan en naar de inhoud gaan

Brennecke weg bij Mindshare

Na bijna twaalf jaar verlaat research & intelligence specialiste Swantje Brennecke Mindshare.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Swantje Brennecke verlaat Mindshare per 1 mei. Dat laat zij onder meer weten aan haar contacten via Linkedin. Daar meldt ze dat ze voor zichzelf begint als adviseur in communicatie-/media- en onderzoeksvraagstukken.
Brennecke werkte drie jaar als research director bij TMP. Daarna bekleedde ze bijna negen jaar de functie van research & intelligence director bij Mindshare. Daarna was ze daar drie jaar partner business planning.

related partner content for mobile comes here

Brennecke zegt dat het 'best een lastige beslissing' was, omdat ze zo lang met zoveel plezier en succes bij Mindshare heeft gewerkt. Brennecke: 'Het waren 12 topjaren, zeer leerzaam en leuk, waarin we het bedrijf samen hebben opgetuigd tot wat er nu staat. Mijn doel was de laatste jaren om mezelf overbodig te maken. De laatste maanden heb ik besteed aan het inhoudelijk trainen van de Business Planners in onze strategiemodellen, brainstormen en creativiteit, en digitale issues.'

Brennecke bouwt de komende maanden rustig aan haar 'Freelance Professional-schap' en wil na de zomer full swing aan de slag.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in