Twitter maakt werk van social shopping
Twitter heeft oud-Ticketmaster topman Nathan Hubbard aangetrokken om social shopping-tools voor retailers te ontwikkelen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hubbard is deze week begonnen als Commerce Chief, zo meldt Bloomberg. Twitter is van plan tools te ontwikkelen waarmee diensten en producten in Tweets kunnen worden verkocht.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Twitter, dat naar verwachting in 2014 naar de beurs gaat, is op zoek naar nieuwe businessmodellen. Commerciele activiteiten moeten dan goed zijn voor rond de 1 miljard. Twitter gaat zelf geen producten verkopen of een eigen betaaldienst ontwikkelen, hiertoe worden partnerships aangegaan.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet doel van Twitter is mensen langer op de site en in de app vast te houden. Het bedrijf verzamelt ook voor adverteerders waardevolle data over shopgedrag.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid