Digitale abri's maken oogcontact
De afwisselend gesloten en geopende ogen zijn te zien op digitale schermen in verschillende winkelcentra.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
foto: Mark Bovenkerk
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met de abri-campagne wekt uitgever De Fontein aandacht voor Oogcontact, het nieuwe boek van thrillerauteur Fergus McNeill.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe afgelopen week is de campagne begonnen bij exploitant Centercom met veertien vlakken in Hoog Catharijne. Vanaf volgende week zullen de resterende negen vlakken verspreid over de winkelcentra Hilvertshof (Hilversum), Presikhaaf (Arnhem) en Zuidplein (Rotterdam), waar ze nog twee weken zichtbaar zijn.
De campagne bestaat daarnaast uit online banners op bijvoorbeeld www.crimezone.nl in de header en Boekblad.
Hieronder zoals het er bewegend uit ziet. Het filmpje is gemaakt door Villa Grafica.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid