Overslaan en naar de inhoud gaan

Webpower en Veritate slaan handen ineen

Webpower en Veritate zijn een strategische partnerovereenkomst aangegaan op het gebied van e-mailmarketing en -communicatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als aanleiding voor de samenwerking voeren de partners enerzijds het veranderde online en sociaal koopgedrag aan van consumenten, en anderzijds het groeiende belang van data binnen marketing.

related partner content for mobile comes here

Veritate richt zich op het ondersteunen van bedrijven bij (e-mail) marketing en eCRM op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Webpower is een internationale speler op het gebied van e-mail marketing automation. Gerben Busch, managing director Veritate: “In de tandem met webpower vergroten we niet alleen onze eigen slagkracht, maar vooral die van onze klanten. Met Webpower’s rapportage tools laten we met concrete cijfers zien waar je als merk je e-mailmarketingpijlen op moet richten.”

CEO van webpower, Jacco Bouw . “De meerwaarde zit in de ervaring van Vertitate op het gebied van eCRM en de kennis die ze heeft op het gebied van cross-channel marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in