Overslaan en naar de inhoud gaan

Social marketing cases in DDMA vlog

Vakorganisatie Dutch Dialogue Marketing Association (DDMA) commissie Sociale Marketing is een video blog begonnen met sociale marketing…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het vlog bestaat uit twee delen: Social Marketing Dialoog, met gesprekken over succesvolle sociale marketing cases en Social Marketing Monoloog, waarin één spreker aan het woord is over een onderwerp.

related partner content for mobile comes here

In de eerste aflevering van Social Marketing Dialoog praat commissielid Social Marketing Mark Damman met Michael Boeren, senior brandmanager Hertog Jan en Sytse Kooistra, social media strateeg Pickle Factory. Onderwerp is de case De Proeverij, de introductie van het nieuwe bier Oerblond.

Damman staat samen met de gasten stil bij het proces dat organisaties hebben doorlopen om een succesvolle social marketing campagne te construeren. Wat is het doel van de campagne? Welke afdelingen zijn intern aangesloten? En hoe worden de resultaten gemeten?

Naast de video-interviews zal de DDMA commissie op social marketing events in het land aanwezig zijn. Hier zullen zij ook vragen stellen aan de aanwezige sprekers. De eerste editie van de Social Marketing Monoloog is met Facebook Country Manager Arno Lubrun.

Het vlog is te bekijken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in